onsdag 15. september 2010

Haust...

Ser ein ut vindauga om dagen eller er ute og arbeider ser og kjenner ein at hausten definetivt er komen til oss, jammen er eg glad for eg har naust å jobba i.

Tida framover er det nokre store prosjekt som ventar på meg. Blandt anna skal eg bygga på den KlosterPatrol P40 prototypen som har lagt ved kaia her i lang tid. Enklare å selga ein båt som er køyrbar.

Vidare held eg på og teiknar på P28 til fiskebåt. Eg teiknar og utarbeider denne båten til kunden ut frå den sitt behov. KlosterPatrol P28 vert vanligvis bygd og forhandla av Agder Båt, men spesialbåtar bygger eg.


Eit anna prosjekt som venter er ein båt som skal monterast motor og ferdigstillast. Dette er nokre av dei store prosjekta for hausten, innimellom kjem det små oppdrag med båtar som har fått litt småskader eller som treng service. Så eg har no litt å putla med. Dei ulike prosjekta kjem det meir om etterkvart som eg kjem i gong med dei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails