onsdag 1. september 2010

Haust...

Då var fyrste haustdagen her og eg kan sjå tilbake på ein kjekk og hektisk sommar. Satser på at finver og oppdrag strøymer på sjølv om dagane vert kortare, og båtsesongen for fritidsbåtane er på hell. No er vel tida for å gjera utbetringar, service og reperasjonar slik at alt er klart for ein flott båtsesong neste vår/ sommar.

Det har desverre vore litt tørke på innleggsfronten og det beklager eg, men det er kjekt å sjå på statistikken at de ikkje gjer meg heilt opp. Etter den hektiske økta eg hadde der arbeidsdagane vart veldig lange, har eg hatt litt behov for å hente meg inn att litt. No er eg tilbake for fullt, med fødeklar kone og masse å gjera. Har jo lyst å få ferdig mest mulig føreståande før den vetle har tenkt å dukka opp.

Seinare i dag skal eg byrja og blogga om modellprosjektet eg plutseleg fekk i hendene, som enda i at eg fekk med meg ONS- oljemessa i Stavanger. Knallkjekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails