mandag 25. oktober 2010

Utbedring av Kloster Worker W40

For nokre år sidan fekk eitt firma låna former av oss til å bygga klosterfjord W40, dei bygde to stk., ein komplett og ein halvfabrikat. Halfabrikaten vart sett utanfor lokala til bedriften på nokre støtter. Den vart ståande ei stund der og som vanleg på vestlandet regna det ein heil del. Ingen såg etter båten og motorommet fyllte seg med vatn. Det resulterte i att båten tippa over ende og datt rett i betongen. Då den var reparert overtok eit anna firma båten som skulle ferdigstilla den. Firmaet hadde og støypt båten for tynnt, og måtte byggast om.

Dette firmaet ville ikkje ta imot tips og råd kring oppbygninga av  båten frå oss. Dei meinte dei hadde nok kunnskap til å gjera jobben sjølv. Dette resulterte i at den no står ved kaien vår og ventar på ein god del vesentlege utbedringar.

For det første båten har ikkje godkjent tjukkleik på samtlige ruter. Båten er ikkje manøvrerbar. Den har feil ror pluss for tynne hydraulikkslangar. For det andre kvelvar båten til sides når den passerer 19 knop. Lufting i tak eksisterer ikkje. Båten manglar handtak til å halde seg i inni båten. Elektriske brytarar må byggast om i tillegg til ein haug med andre ting.



2 kommentarer:

  1. Håper ikke dette skaper for mye "støy" rundt merkevaren. Utrolig kjedelig når produsenter ikke vil følge anvisninger og spesifikasjoner, og spesielt når det resulterer i et produkt som ikke innehar de kvaliteter det skulle hatt.

    Stå på, Roger.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails