lørdag 12. juni 2010

Introduksjon

No omsider, etter fleire år drøyming, bygging og luring, er eg ferdig med naustet mitt. Det ligg fint nede i nederste delen av hagen i Eidsmarka på Halsnøy med veranda, kai, flytebryggje og wireinntrekk. Eg kan ta båtar opptil 40 fot inn til reparasjon, oppussing, oppgradering, ombygging etc. kort sagt det meste du ville ynskja for båten din.
Kven er så eg då - jau, eg er ein som elskar båtar (og bilar), rimeleg flink med nevane - hendigu kar - so han svigerfar seier (han er frå Voss :)) Eg har lang erfaring med alt som kan plastrast, pussast, limast, mekkast osv. eg er utdanna tømrar og har praktisert i det faget og.
Så, her kjem reklamen; Når du kjem med båten til meg får du alltid med på kjøpet gode råd og forslag. Ingen spørsmål er dumme, alle forslag vert teke omsyn til - det er DIN båt men eg kjem nok til å koma med mi meining så får du vurdera sjølv. Dei fleste seier og at prisane mine er alt for låge.. spør om eit overslag og vurder sjølv!
Nok for no, eg må ut og pussa på Matilde - trebåten min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails