søndag 20. juni 2010

litt av kvart...

Ja som sagt, denne helga skulle det koma to båtar. Ein som skulle slippast, reingjerast og bunnsmørast, og ein som skal ha motor og hekkaggregat montert. Båten er komen på slipp og arbeidet skulle eigaren sjølv gjere. Motor isettingsprosjektet skal eg gå i gang med i morgo. Skal og få bestilt litt nye deler til denne motoren, litt greit å ta service på motor før montering. Er merkelig kor trongt det er i desse motorromma.

Ellers har eg pusla i hagen saman med kona og ungane. Til og med vore ein tur på stranda og nytt sommaren. Laurdag var eg på jaktfeltskyting lagkonkurranse og satte ny personlig rekord!! Eg skaut 24 av 25 som gav meg 3.plass. Medan laget mitt vann konkurransen. Fantastisk helg med andre ord...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails