onsdag 28. juli 2010

Dagens syslar: båt båt båt

Denne veka er det revehytter eg held på med, men får no putta inn litt båt innimellom. Dagen i dag vart det nesten berre båt. Fekk inn ein båt som skulle ha oljeskift og nytt dieselfilter, grei jobb tenkte eg heilt til eg skulle starta opp etter endt arbeid, og det hadde den ikkje tenkt til. Det endte i mange timar der eg skrudde open alle elektriske koblingar, rensa dei og smørte med kontaktspray. Jammen er motor-rom og tilkomst til motor liten og kronglete! Men det gav resultat, tilslutt starta den att og gjekk som ingenting hadde skjedd :)

Ein annan båt eg og såg på i dag hadde for høg kjølevatntemperatur, sjølv om impeller nettopp var skifta. Eg valgte å spyla igjennom motoren med kjølevatnrens og ta ut termostat. Termostaten satt fast og var ikkje råd å ta ut, men den sat meir fast enn den skulle, så då eg løsna den opp ordna alt seg. Kjølevatnet kjølte motoren att slik han skulle.

Motorar som tek sjøvatn direkte i blokka for kjøling treng årlig gjennomspyling av blokka for å hindre tering og rust innvendig. Saltvatn og støypegods er ikkje gode venner:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails