tirsdag 20. juli 2010

Vidare arbeid med baugskadd båt

I dag var det arbeid att på båten med skader i baugen. Eg nytta grovt pussepapir i dag for å pussa vinylestersparkelet. Dette fordi at vinylestersparkelet er så seigt, og med fint pussepapir vil det berre legge seg i papiret med ei gong, og effekten uteblir. Når eg hadde fått det jamnt og fint, blåste eg baugen reint for støv slik at eg kunne begynna med finsparkling. Støv i finsparkelet er ikkje bra, det resulterer i luftblører og klumper og då vert det dårlig finish. Finsparkelet måtte på i fleire omgangar, og måtte pussast og blåsast reint fleire gonger til resultatet er slett og fint. I tillegg har eg behandla noen deler av giret i båten som var rusta og fæle. Dei børsta eg reine med stålbørste og spreia på epoxyprimer for å få bukt med rusten.

Etter all sparkling og pussing var det klart for lakkering. Fargekoden til den lyse delen av båten hadde eg, men til det grønne feltet mangla eg kode og måtte blanda det til sjølv. Første strøk er no i boks, men finish skjer i morgo så følg med, då kjem det før og etter bilete av arbeidet. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails