mandag 26. juli 2010

kan visst brukast til alt nett så poteto...

Eg held jo for det meste på med båtar eller snekring, så forundringa var stor i dag då ein syklist tok kontakt. Kjekt det altså, iallefall når eg kan hjelpe. Sykkelen er nemleg i carbon, og den har ein sprekk i setefestet. Dette er eit komplisert brudd som må slipast heilt ned og byggast opp att med ny carbon og epoxy. Dette vert spennande, men eg har trua på at eg skal få det til.

Ellers i dag har fleire tatt kontakt om båtarbeid, det liker eg og. Held jo på å bygga meg opp her ved kaia, og treng at folk veit om meg. Så veit du om nokon som treng hjelp med båten på ein eller annan måte, så be dei gjerne om å ta kontakt med meg. Ofte lurt å tenka på service på motor og evt. forbetringar på båten medan ting er friskt i minne, og køane på slipp og verkstad ikkje er uoverkommelige. Ofte kjem alle på same tida og vil ha båten på sjøen. Sola skinner og sjøen lokkar, kva med å vera førevar denne sesongen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails