mandag 19. juli 2010

Fiksing av baugskade

I dag er eg starta med båtarbeid att og mimringa tilbake til barndomssferiane med båt får vente ei stund. Eg har fått inn i naustet ein båt med skader i baug etter samanstøyt med ein annan båt. Båten har ein sprekk på ca. 30 cm midt på ei flate i baugen. Dagen i dag gjekk med til å få den få land og tørke opp væte i såret. Eg brukte varmluftpistol for å komme godt til. Det er ikkje lurt å pusse og sparkle på våt glassfiber. Eg tok deretter ein vinkelslipar med grovkorna skive og slipte vekk alt delaminert materiale. Etter dette var vekk tørka eg på nytt reint for å få eit overblikk. Eg nytta hoggjern til å få vekk fliser som stakk ut og fekk tilsutt ei fin jamn flate.

Grunnen til at all delaminering må vekk er for å unngå att såret skal sprekke opp att på nytt. Deretter pussa eg for hand på innsida, og eg pussa for hand for å unngå ein større vaskejobb inni båten. Skaden vart så vaska med polysolve og eg laga ein sparkelblanding av vinilester og kutta fiber for å oppnå ein optimal styrke. Eg sparkla med dette til ønska tjukkelse og det står no til herding til i morgo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails