mandag 5. juli 2010

Hekkaggregat, blues, sol og sommar...














Det har vorte lite tid til blogging dei siste dagane, men no kjem det lyd frå meg. Før helga vart eg ferdig med å montera transferplata, heist oppi motor og fekk grovinnstilt den. Det var ingen enkel jobb, men etter å ha skåre større hol til motoren kom den på plass. No skal eg til med å bygga nye motorfester til gummilabbane. Satser på at det kan vera opphld ei lita stund til, sidan eg arbeider ute med denne båten. Det begrensar seg med plastring i regnvêr :) Eg held i tillegg på med å plastre ei tofte til ein landstedbåt. Den vart levert her i nesten to bitar etter at den har gjennomgått litt røff behandling. Den skal då slipast og forsterkast med rowing fiber.

Fredag var eg ein tur inn på Bluesen i Skånevik. Der var det yrande liv og mange flotte båtar å sjå på. Mange løygne fortøyningar rundt om, men slik vert det når mange vil ligge på samme plass. Oline fekk litt hard medfart sidan me vart liggande i ei rekkje på 14 båtar utanpå kvarandre. Det vart eindal vandring over fordekket, og gammal dame som ho er tåler ho ikkje allslags. Våkna lørdag morgon med ei sprukken rute i vindskjermen på styrbord side. Er nok nokon som ustødig vandra forbi om natta og støtta seg på den. Skal nok få orden på den att før me skal lufta ho igjen.

I går var heile familien ein tur ut i holmane og grilla. Oline var full av ungar og vaksne, i tillegg til ein ekstra båt. Systrene mine som bur på austlandet er heime no og då må me finna på litt kjekke ting med borna. Me grilla pølser på ein holme i nærleiken, og deretter fiska me. Fiskane hadde tatt søndag dei og så ingen fangst på oss, men det brydde ikkje ungane seg om. Dei hadde fått fiska og var nøgde.

No er det ei ny arbeidveke, og mange spennande prosjekt. I dag skal eg ein tur å sjå på ein annan båt som og har vore uheldig på bluesen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails