mandag 5. juli 2010

Motorfundament og synfaring

Då var arbeidsdagen over for i dag. Dagen begynte med papirarbeid sidan det var føreståande, men og fordi det regna. Alltid godt å få litt papir ut i sirkulasjon, enten det blir betalt eller skal betalast.

Vêret vart bedre utover dagen og motorfundament er no støypt og står no og herdar.

Båten som eg var å kikka på hadde fått seg ein god trøkk i skrogsida i baugen. Det var brudd i laminatet, og treng ein stor reperasjon. Båten har og eit defekt gir som treng reparerast. Dette skal eg prøve meg på, men gir er ikkje noko eg har jobba mykje med. Saab motor er då kjekke å ringa til. Dei bruker denne type gir mykje, og kan nok gje meg litt rettleiing. Då satser eg på at eg ikkje treng å plukka frå kvarandre heile giret utan å finna feilen. Det vert og spanande å sjå om me klarar å finne rett gelcoatfarge slik at reperasjonen ikkje vert for synleg.

No kallar sofaen på meg, ha ein riktig god kveld!

PS! Tek gjerne i mot spørsmål og/ eller evtuelle tema de kunne tenke dere å lese meir om. Berre legg dei som kommentar til innlegg eller send ein mail, så svarar eg så godt eg kan :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails